SPECIALIZED TARMAC SL7 EXPERT

Original price was: 55.000,00 kr..Current price is: 47.000,00 kr..

Den nye Tarmac er designet til at køre hurtigt, der er intet hvis, og er, eller men handler om det – men det repræsenterer så meget mere end blot aerodynamisk dygtighed. Med en letvægts Rider-First Engineered™-ramme leverer den de bedst mulige køreegenskaber, uanset størrelsen. Så uanset hvad du har planlagt for din nye Tarmac, er den klar til at hjælpe dig med at nå dine mål – PR’er, KOM’er eller podietoptrin. Én cykel til at styre dem alle.

Med et komplet Shimano Ultegra Di2 elektronisk gruppesæt til at holde skift skarpe og hurtige, og S-Works Turbo 700×26 mm dæk til at holde dig kørende hurtigt, leverer denne nye Tarmac ydeevne til en mere velsmagende pris.

 

  • ‘Aero er alt’ – vi har prædiket det i årevis, og det er stadig drivkraften for den nye Tarmac. I vores søgen efter rørformer, der leverer den hurtigste ramme, som UCI-reglerne tillader, tog vi en side ud af Venge-udviklingsbogen og brugte vores FreeFoil Shape Library. Bevæbnet med et bibliotek af optimerede former henvendte vi os til Win Tunnel for at tilslutte disse figurer til en modulær testcykel for at få mere test og validering. Resultatet? En ny Tarmac Expert, der er hurtigere end før—33 sekunder hurtigere over 40 km end Tarmac SL6. Ingen kompromiser, kun ren hastighed.
  • Mens aerodynamik var altafgørende for Tarmacens udvikling, og for udviklingen af ​​alle vores racercykler, var vægten co-piloten på denne optimale racercykelrejse. Tidligere kom “aero-cykler” altid på kompromis i vægtafdelingen – jo mere modstand du reducerede, jo mere vægt tog du på. Med den nye Tarmac var vores designfilosofi at holde den på eller under UCI-vægtgrænsen ud af æsken uden at gå på kompromis med aerodynamikken. Og med hjælp fra FreeFoil Shape Library, værktøjer som isotopisk FEA-analyse og nogle tekniske trolddom af de bedste ingeniører i branchen, leverede vi en ramme, der vejer kun 920 gram, uden at give afkald på et gram aero, stivhed eller tur. kvalitet.
  • Idet vi fortsatte vores søgen efter at udvikle den perfekte racercykel, brugte vi vores Rider-First Engineered™-filosofi til at sikre, at den nye asfalt er den mest afbalancerede, bedst håndterende asfalt til dato – uanset størrelsen. Med en hær af verdens bedste testryttere fra vores tre World Tour-hold – Boels-Dolmans, Deceuninck-Quick-Step og Bora-hansgrohe – lavede vi ændringer på asfalten baseret på deres tusindvis af kilometer på vejen. Vi afbalancerede kørekvaliteten mellem for- og bagenden, så selv de længste dage i sadlen fortsætter med at være behagelige – alt sammen uden at give afkald på Tarmacens legendariske håndtering og racevindende hurtighed.
  • Den nye Tarmac bygger på erfaringerne fra Venge og bruger simpel integration til at skabe et rent, hurtigt cockpit, der er nemt at leve med. Vi har forbedret routingen for enhver konfiguration – mekanisk skift, traditionelle frempinde, runde stænger osv. – alt imens vi beholder dens aerodynamiske egenskaber. De samme egenskaber gør også den nye Tarmac nem at arbejde på og nem at rejse med. Det er en win-win.
Varenummer Ikke mulig Kategorier , Mærker , , ,

Beskrivelse

CYKEL SPECIFIKATIONER
Frame
Tarmac SL7 FACT 10r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
Fork
FACT Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
Handlebars
Specialized Expert Shallow Drop, alloy, 125mm drop x 75mm reach
Stem
Tarmac integrated stem, 6-degree
Tape
Supacaz Super Sticky Kush
SeatPost
2021 S-Works Tarmac Carbon seat post, FACT Carbon, 20mm offset
Front Brake
Shimano Ultegra R8170, hydraulic disc
Seat Binder
Tarmac integrated wedge
Rear Brake
Shimano Ultegra R8170, hydraulic disc
Shift Levers
Shimano Ultegra R8170, hydraulic disc
Front Derailleur
Shimano Ultegra R8150, braze-on
Rear Derailleur
Shimano Ultegra R8150, 12-speed
Cassette
Shimano Ultegra, 12-speed, 11-30t
Crankset
Shimano Ultegra R8100
Chainrings
52/36T
Bottom Bracket
Shimano Threaded BSA BB
Chain
Shimano Ultegra, 12-speed
Front Wheel
Roval C38, 21mm internal width carbon rim
Rear Wheel
Roval C38, 21mm internal width carbon rim
Front Tire
S-Works Turbo, 120 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x26mm
Rear Tire
S-Works Turbo, 120 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x26mm
Saddle
Body Geometry Power Expert, titanium rails
Inner Tubes
Turbo Ultralight, 48mm Presta valve

Yderligere information

Størrelse

, , , ,

Geometri

44 49 52 54 56 58 61
Pedalarmslængde 165mm 165mm 170mm 172.5mm 172.5mm 175mm 175mm
Styrbredde 360mm 380mm 400mm 420mm 420mm 440mm 440mm
Frempindslængde 70mm 80mm 90mm 100mm 100mm 110mm 110mm
Sadelbredde 155mm 155mm 155mm 143mm 143mm 143mm 143mm
Sadelpinds længde 300mm 300mm 300mm 380mm 380mm 380mm 380mm
Stellets stakhøjde 491mm 504mm 517mm 534mm 555mm 581mm 602mm
Stellængde (reach) 369mm 378mm 383mm 387mm 398mm 405mm 411mm
Kronrørslængde 93mm 102mm 113mm 131mm 151mm 178mm 198mm
Kronrørsvinkel 70.5° 71.75° 72.5° 73° 73.5° 73.5° 74°
Krankbokshøjde 266mm 266mm 266mm 268mm 268mm 268mm 268mm
Krankboksens drop 74mm 74mm 74mm 72mm 72mm 72mm 72mm
Efterløb 71mm 63mm 58mm 58mm 55mm 55mm 52mm
Forgaffel Længde 366mm 366mm 366mm 366mm 366mm 366mm 366mm
Forgaflens fremløb 47mm 47mm 47mm 44mm 44mm 44mm 44mm
Krankboks – Fornavs afstand 572mm 574mm 577mm 579mm 592mm 606mm 613mm
Kædestagslængde 410mm 410mm 410mm 410mm 410mm 410mm 410mm
Akselafstand 970mm 973mm 975mm 978mm 991mm 1006mm 1013mm
Faktisk overrørslængde, horisontal 496mm 509mm 531mm 541mm 563mm 577mm 595mm
Skridthøjde 723mm 735mm 746mm 768mm 786mm 808mm 834mm
Sadelrørslængde 435mm 447mm 458mm 475mm 496mm 517mm 547mm
Sadelrørsvinkel 75.5° 75.5° 74° 74° 73.5° 73.5°