SPECIALIZED TARMAC SL7 COMP

Original price was: 45.000,00 kr..Current price is: 35.000,00 kr..

Den nye Tarmac er designet til at køre hurtigt, der er intet hvis, og er, eller men handler om det – men det repræsenterer så meget mere end blot aerodynamisk dygtighed. Med en letvægts Rider-First Engineered™-ramme leverer den de bedst mulige køreegenskaber, uanset størrelsen. Så uanset hvad du har planlagt for din nye Tarmac, er den klar til at hjælpe dig med at nå dine mål – PR’er, KOM’er eller podietoptrin. Én cykel til at styre dem alle.

Med den nye SRAM Rival eTap AXS 12-speed gruppe for at bringe trådløs skift til masserne sammen med nogle hurtigt rullende dæk i Turbo Pro 700x26mm dæk, leverer denne nye Tarmac ydeevne til en mere velsmagende pris.

 

  • “Aero er alt” – vi har prædiket det i årevis, og det er stadig drivkraften for den nye Tarmac. I vores søgen efter rørformer, der leverer den hurtigste ramme, som UCI-reglerne tillader, tog vi en side ud af Venge udviklingsbog og brugte vores FreeFoil Shape Library. Bevæbnet med et bibliotek af optimerede former henvendte vi os til Win Tunnel for at tilslutte disse figurer til en modulær testcykel for mere test og validering. Resultatet? En ny Tarmac Comp, der er hurtigere end før —33 sekunder hurtigere over 40 km end Tarmac SL6. Ingen kompromiser, kun ren hastighed.
  • Mens aerodynamik var altafgørende for Tarmacens udvikling, og for udviklingen af ​​alle vores racercykler, var vægten co-piloten på denne optimale racercykelrejse. Tidligere kom “aero-cykler” altid på kompromis i vægtafdelingen – jo mere modstand du reducerede, jo mere vægt tog du på. Med den nye Tarmac var vores designfilosofi at holde den på eller under UCI-vægtgrænsen ud af æsken uden at gå på kompromis med aerodynamikken. Og med hjælp fra FreeFoil Shape Library, værktøjer som isotopisk FEA-analyse og nogle tekniske trolddom fra de bedste ingeniører i branchen, leverede vi en ramme, der vejer kun 920 gram, uden at give afkald på et gram aero, stivhed eller tur. kvalitet.
  • Idet vi fortsatte vores søgen efter at udvikle den perfekte racercykel, brugte vi vores Rider-First Engineered™-filosofi til at sikre, at den nye asfalt er den mest afbalancerede, bedst håndterende asfalt til dato – uanset størrelsen. Med en hær af verdens bedste testryttere fra vores tre World Tour-hold – Boels-Dolmans, Deceuninck-Quick-Step og Bora-hansgrohe – lavede vi ændringer på asfalten baseret på deres tusindvis af kilometer på vejen. Vi afbalancerede kørekvaliteten mellem for- og bagenden, så selv de længste dage i sadlen fortsætter med at være behagelige – alt sammen uden at give afkald på Tarmacens legendariske håndtering og racevindende hurtighed.
  • Den nye Tarmac bygger på erfaringerne fra Venge og bruger simpel integration til at skabe et rent, hurtigt cockpit, der er nemt at leve med. Vi har forbedret routingen for enhver konfiguration – mekanisk skift, traditionelle frempinde, runde stænger osv. – alt imens vi beholder dens aerodynamiske egenskaber. De samme egenskaber gør også den nye Tarmac nem at arbejde på og nem at rejse med. Det er en win-win.
Varenummer Ikke mulig Kategorier , Mærker , , ,

Beskrivelse

Frame
Tarmac SL7 FACT 10r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
Fork
FACT Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
Handlebars
Specialized Shallow Drop, 6061, 70x125mm, 31.8mm clamp
Stem
Tarmac integrated stem, 6-degree
Tape
Supacaz Super Sticky Kush
Saddle
Body Geometry Power Sport, steel rails
SeatPost
2021 S-Works Tarmac Carbon seat post, FACT Carbon, 20mm offset
Seat Binder
Tarmac integrated wedge
Front Brake
SRAM Rival, hydraulic disc
Rear Brake
SRAM Rival, hydraulic disc
Shift Levers
SRAM Rival eTap AXS
Front Derailleur
SRAM Rival eTAP AXS, braze-on
Rear Derailleur
SRAM Rival eTap AXS, 12-speed
Cassette
SRAM Rival, 12-speed, 10-36t
Crankset
SRAM Rival
Chainrings
48/35T
Bottom Bracket
SRAM DUB BSA 68
Chain
SRAM Rival 12-speed
Front Wheel
DT Swiss R470 rim, 20mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples.
Rear Wheel
DT Swiss R470 rim, 20mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples.
Front Tire
Turbo Pro, 60 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x26mm
Rear Tire
Turbo Pro, 60 TPI, folding bead, BlackBelt protection, 700x26mm
Inner Tubes
Presta, 48mm valve

Yderligere information

Størrelse

, ,

Størrelse44495254565861BB Drop74747472727272BB Height266266266268268268268Bike Standover Height723735746768786808834Chainstay Length410410410410410410410Crank Length165mm165mm170mm172.5mm172.5mm175mm175mmFork Length, Full366366366366366366366Fork Rake/Offset47474744444444Front Center572574577579592606613Handlebar Width360mm380mm400mm420mm420mm440mm440mmHead Tube Angle70.571.7572.57373.573.574Head Tube Length93102113131151178198Reach369378383387398405411Saddle Width155mm155mm155mm143mm143mm143mm143mmSeat Tube Angle75.575.5747473.573.573Seat Tube Length435447458475496517547Seatpost Length300mm300mm300mm380mm380mm380mm380mmStack491504517534555581602Stem Length70mm80mm90mm100mm100mm110mm110mmTop Tube Length, Horizontal496509531541563577595Trail71635858555552Wheelbase97097397597899110061013