S-WORKS TARMAC SL7 FRAMESET

Hvorfor skal du være tvunget til at vælge mellem aerodynamik og vægt, mellem kørekvalitet og hastighed? Det er enkelt, det skal du ikke. Gå ind på den nye Tarmac – klatre op på den letteste cykel, som UCI tillader, og gå derefter ned på den hurtigste. Vi har brugt vores mest avancerede teknologier, fra vores FreeFoil Shape Library til et helt nyt Rider-First Engineered™ stel, til at levere en racercykel, der virkelig er kompromisløs. Dagene med at ofre sig mellem “aero” og “lette” cykler er forbi – den helt nye Tarmac er den hurtigste racercykel nogensinde. Én cykel til at styre dem alle.

Dette S-Works Tarmac Frameset er det perfekte lærred til at begynde dit drømmebyggeri. Byg din helt skræddersyede drømmecykel, og vær klar til at køre hurtigt.

 

  • “Aero er alt” – vi har prædiket det i årevis, og det er stadig drivkraften for den nye Tarmac. I vores søgen efter rørformer, der leverer den hurtigste ramme, som UCI-reglerne tillader, tog vi en side ud af Venge-udviklingsbogen og brugte vores FreeFoil Shape Library. Bevæbnet med et bibliotek af optimerede former henvendte vi os til Win Tunnel for at tilslutte disse figurer til en modulær testcykel for at få mere test og validering. Resultatet? En ny Tarmac, der er den hurtigste, vi har testet – 45 sekunder hurtigere over 40 km end Tarmac SL6 (bygget med Aerofly II-styr, sælges separat). Ingen kompromiser, kun ren hastighed.
  • Mens aerodynamik var altafgørende for Tarmacens udvikling, og for udviklingen af ​​alle vores racercykler, var vægten co-piloten på denne optimale racercykelrejse. Tidligere kom “aero-cykler” altid på kompromis i vægtafdelingen – jo mere modstand du reducerede, jo mere vægt tog du på. Med den nye Tarmac var vores designfilosofi at holde den på eller under UCI-vægtgrænsen ud af æsken uden at gå på kompromis med aerodynamikken. Og med hjælp fra FreeFoil Shape Library, værktøjer som isotopisk FEA-analyse og nogle tekniske trolddom fra de bedste ingeniører i branchen, leverede vi en ramme, der vejer kun 800 gram, uden at give afkald på et gram aero, stivhed eller ride kvalitet.
  • Idet vi fortsatte vores søgen efter at udvikle den perfekte racercykel, brugte vi vores Rider-First Engineered™-filosofi til at sikre, at den nye asfalt er den mest afbalancerede, bedst håndterende asfalt til dato – uanset størrelsen. Med en hær af verdens bedste testryttere fra vores tre World Tour-hold – Boels-Dolmans, Deceuninck-Quick-Step og Bora-hansgrohe – lavede vi ændringer på asfalten baseret på deres tusindvis af kilometer på vejen. Vi afbalancerede kørekvaliteten mellem for- og bagenden, så selv de længste dage i sadlen fortsætter med at være behagelige – alt sammen uden at give afkald på Tarmacens legendariske håndtering og racevindende hurtighed.
  • Den nye Tarmac bygger på erfaringerne fra Venge og bruger simpel integration til at skabe et rent, hurtigt cockpit, der er nemt at leve med. Vi har forbedret routingen for enhver konfiguration – mekanisk skift, traditionelle frempinde, runde stænger osv. – alt imens vi beholder dens aerodynamiske egenskaber. De samme egenskaber gør også den nye Tarmac nem at arbejde på og nem at rejse med. Det er en win-win.

43.000,00 kr.

Varenummer Ikke mulig Kategorier , Mærker , , ,

Beskrivelse

Frame
S-Works Tarmac SL7 FACT 12r Carbon, Rider First Engineered™, Win Tunnel Engineered, Clean Routing, Threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc
Fork
S-Works FACT Carbon, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc
Stem
Tarmac integrated stem, 6-degree
SeatPost
2021 S-Works Tarmac Carbon seat post, FACT Carbon, Di2 Compatible, 20mm offset
Seat Binder
Tarmac integrated wedge

Yderligere information

Størrelse